Az Ad Librum munkatársat keres könyvkiadói marketing feladatok ellátására:
- részvétel az oldalak, posztok keresőoptimalizálásában;
- AdWords, Facebook és eTarget hirdetési kampányok létrehozása és kezelése;
- hírlevelek és más, marketing célú szövegek írása, szerkesztése;
- részvétel influencer marketingben.
Legszebb álmainkban olyan munkatársat keresünk, aki
- többféle marketinges megközelítést is tud érvényesíteni (generalista)
- szükség esetén a külsős marketingspecialistáknak meg tudja fogalmazni az igényeinket;
- tanulékony fajta, nem ijed meg az új módszerek megismerésétől (akár angolul is);
- a normális emberek nyelvén is jól fogalmaz (marketinges hájp nélkül);
- jó a helyesírása;
- rendszeres olvasóként valamilyen irodalmi vagy ismeretterjesztő műfajban otthonos;
- tud pátyolgatás nélkül is folyamatosan dolgozni;
- van produktív munkaideje az általunk kért feladatok ellátására.
Csocsóasztal, babzsák és csapatépítő hétvége nincs. Viszont a javaslataid valódi súlyt kapnak, és lehetőséget kapsz az ötleteid megvalósítására.
Az ismétlődő feladatokhoz szerkesztőségi asszisztencia rendelkezésre áll, hogy a marketinges a feladatára tudjon koncentrálni.
Bár akár a szerkesztőségi irodában is lehet dolgozni, alapvetően távmunkát ajánlunk, saját beosztású munkaidővel, rendszeres személyes vagy telefonos konzultáció mellett. A célunk a kölcsönösen hosszú távú elkötelezettség kialakítása úgy, hogy a munka és magánélet közötti egyensúly megmaradjon.
A fizetést illetően a jelentkezésben kérünk ajánlatot az óradíjadra (akár számlás, akár megbízásos alapon). Vállaljuk, hogy legalább havi 150.000 Ft-nyi munkaórát fizetünk, vagyis minden hónapban számíthatsz legalább ennyi bevételre.
Jelentkezés az alábbi űrlapon. A kiadóvezető, Dr. Soós Gábor minden pályázónak visszaigazolást küld. Ez a pályázati felhívás mindaddig él, amíg nem találjuk meg a megfelelő jelöltet.